subota, 31. siječnja 2015.

EKSKLUZIVNO; Odvjetnička struka i Vlada RH na strani kriminalne organizacije – lihvarenje nije kazneno djelo – tvrdi struka |

EKSKLUZIVNO; Odvjetnička struka i Vlada RH na strani kriminalne organizacije – lihvarenje nije kazneno djelo – tvrdi struka |



OMH RAZVITAK - KREDITNI URED

EKSKLUZIVNO; Odvjetnička struka i Vlada RH na strani kriminalne organizacije – lihvarenje nije kazneno djelo – tvrdi struka

Prof. dr. sc. Petar Novoselec, autor Kaznenog zakona RH dao je svoje stručno mišljenje zagrebačkom odvjetniku Tomislavu Hotko,   kojim tumači da Optužnica podignuta protiv Nine Bevca kao XIX okrivljenog  u kriminalnoj grupi protiv koje je podignuta Optužnica broj  K-US-139/12, IS-US-15/12 od 14. siječnja 2014. godine, a  kojim  se  Bevcu stavlja na teret kazneno djelo lihvarskog ugovora iz čl. 233. st. 1, i 2. KZ/97 i udruživanja za počinjenje kaznenih djela iz čl. 333. st. 1. KZ/97, počinjena u razdoblju od početka 2007 godine do 17. svibnja 2012 godine nije ispravno podignuta jer se trebao primijeniti novi Kazneni zakon koji je stupio na snagu 01.01.2013. godine a koji je blaži za okrivljenike – i temeljem kojeg Kaznenog zakona kazneno djelo lihvarenja nije kazneno djelo, te se prema njegovom stručnom mišljenju postupak protiv optuženog Bevca treba  obustaviti!
KREDITNI URED - MIŠLJENJE PROF. DR. SC. PETAR NOVOSELEC
Mišljenje prof. dr. sc. Petra Novoselca kojim odvjetniku Tomislavu Hotko koji brani optuženog Ninu Bevca, preporuča traženje obustave optužnice!
Do koje mjere živimo u truloj državi sa očajnom primjenom zakona i propisa i apsolutnom nezaštićenosti hrvatskih građana očigledno je iz pisma objavljenog niže u tekstu.  Od 2011 godine kada su predane prve kaznene prijave protiv kreditnih ureda i kreditnih posrednika, građani RH proživljavaju noćne more. Izloženi prisilnom i nasilnom iseljenju iz njihovih domova, mimo zakona,  iseljeni najčešće  u vrijeme kada nikog nema kod kuće, jednostavnom promjenom brave na vratima i izbacivanja privatnih stvari u garaže, zahvaljujući lihvarskim ugovorima i Ugovorima o kupoprodaji za koje građani nisu niti znali da su ih potpisali,  nitko nije zaštitio građane, niti ih nadalje štiti.
Zakon o obveznim odnosima tu nema primjene, niti je isti  očigledno donešen u zaštitu hrvatskog naroda, baš kao ni Zakon o kreditnim institucijama i Zakon o zaštiti potrašača, odnosno Zakon o potrošačkom kreditiranju.  Zakoni u slučaju kreditnih ureda i kreditnih posrednika služe očigledno da se kroz njihove rupe provlače kriminalci. Otvore jedan ured pa ga zatvore, potom otvore drugi na drugoj adresi, u drugom gradu, bliže granici, ili pak sasvim napuste zemlju,  a odreknu se i hrvatskog državljanstva kako bi hrvatskom pravosuđu bili teže dostupni.  Sve radi  novca i bogaćenja  na tuđi račun. Ono što se  trenutno događa u Hrvatskoj to je neviđena i nesmiljena pljačka hrvatskog naroda kakva se sustavno provodi već godinama putem razno raznih kreditnih ureda, štedno kreditnih zadruga, financijskih inžinjeringa, štedionica,  ili drugih oblika pljačke –  to do sada nije viđeno niti u najviše nagrađenim oscarovskim filmovima u Americi.   Zlo koje hrvatski narod trpi zbog bezakonja i linča koji se nad njim provodi nemoguće je opisati, a  posljedice istog bliže se posljedicama genocidnog uništenja cijelog naroda,  viđenog već  u prvom i drugom svjetskom ratu. Strahota, ne postoji druga riječ koja bi takvo zlo opisala.
Linkovi na prethodno objavljene teme o kreditnim uredima;
Kriminalna udruženja zaštićena su lošim zakonima i lošom provedbom i primjenom zakona, odvjetnici su u službi kriminalnih udruženja,  trudeći se svim mogućim snagama da počinitelje kaznenih djela zaštite i oslobode od odgovornosti – a čarobni ključić koji vrata svih carstava otvara, pa i Vlade RH,  i DORH-a – zove se novac.  Zašto ministar financija nije do sada  poduzeo mjere nadzora nad ovim poduzećima koja nisu ugašena niti brisana kako je to javno izjavio Branko Šegon, niti jedno od ovih poduzeća nije ugašeno, brisano, niti sankcionirano, pa je očigledno da su hrvatskom narodu JAVNO IZREKLI LAŽI. Tijekom provođenja istrage od strane DORH-a  veliki broj sudionika iz ove lihvarske  agonije ostala je na slobodi i dalje terorizira građane RH. Svakodnevno ih se naziva, svakodnevno se nad njima vrši prisila i teror plašeći ih iseljavanjem, gubitkom doma, ovrhom na nekretninama.  Suci koji su u početku donijeli pravomoćne sudske presude  poništenja lihvarskih ugovora,  počeli su se i sami susprezati od takvih odluka pod utjecajem kolega odvjetnika na koje su prenešene tražbine ovih „stranaca“ kojima očigledno nitko ništa ne može točnije neće.  
Tko može i tko će zaštititi građane RH? Milanović je jučer rekao da ako Porezna uprava nije procjenjivala nekretnine u skladu sa zakonom, i ako je njihovo postupanje upitno i sumnjivo, da tada neće biti dobro.  I ne smije biti dobro, iako mislimo da se premijer Milanović samo dobro našalio s građaima RH. Praksa naime pokazuje da s pravom vjerujemo u svoju tvrdnju! Međutim, vrijeme je da se ovo klupko raspetlja  a građane zaštiti.  Ako građani ne mogu pronaći zaštitu u okviru zakonodavne vlasti, kako da se zaštite? Zar da naoružani brane svoj dom od prisilnog iseljavanja koje provode ilegalne organizacije pomoću lihvarskih ugovora?  
Zakon se mora hitno primijeniti pa i promijeniti ako je to nužno,   kreditni uredi plasirali su kredite širom Hrvatske mimo svih propisa i nadzora i takvim ugovorima opljačkali i još pljačkaju hrvatski narod.  Nitko nije te kreditne urede  kontrolirao, niti ih danas kontrolira. Gdje i kome plaćaju porez na dobit, kojim zakonom je regulirano njihovo poslovanje, tko im daje za pravo oteti nekom stan, kuću, dom – Ugovorom o kupoprodaji nekretnine umjesto Ugovorom o kreditu dok pravni stručnjaci, pisci Kaznenog zakona, prema njihovoj tvrdnji – tumače da njihovo ponašanje nije kazneno djelo. 
U nastavku pročitajte “jezovito i šokantno”  pismo direktora trgovačkog društva OMH Briana Alfonsa Fuentesa, koji se nalazi na slobodi, i koji u svojem pismu priznaje da se radi o kreditnom poslovanju, za koje je po hrvatskim zakonima nadležna za kontrolu Hrvatska narodnba banke. Vrijeme je da nadležna tijela u Hrvatskoj prestanu „prati ruke“ poput Poncija Pilata, i prebacivati odgovornost s jednih na druge samo s jednom namjerom, da  se problem zataška. 
Od Nadležnih tijela, Vlade RH, ministra financija,  tražimo otvoreno i jasno očitovanje s potpisom odgovorne osobe u Ministarstvu financija i Vladi RH  – da li je poslovanje tih i takvih kreditnih ureda, i kreditni aranžamni koji nigdje nisu prijavljeni zakoniti, kao i da li je zakonito ili nezakonito i nasilno  otimanje nekretnina hrvatskim građanima?
PISMO DIREKTORA TRGOVAČKOG DRUŠTVA OMH RAZVITAK D.O.O. – koji obavlja poslove Kreditnog ureda i financiranja građana, upućeno dužnicima!  Pismo prenosimo u cijelosti!
OMH RAZVITAK d.o.o.
Blage Zadre Vukovar, MBS; 080730882, OIB; 13113990458
Poštovani
Moje ime je Brian Alfonso Fuentes i direktor sam tvrtke OMH Razvitak d.o.o.Pošto sam iz Guatemale, pišem vam na  mojem jeziku, a moj tekst je preveden  na  Vaš jezik. Naša tvrtka dala vam je ponudu uz posredovanje kreditnog ureda, koji prihvatili ste, sklopili smo ugovor, na temelju kojeg trebate plaćati svoje obveze.
Na žalost, kreditni ured prestao je s poslovanjem pošto je Državno odvjetništvo pokrenulo istragu protiv kreditnih posrednika, između ostalih i gospodina Emira Isakovića, sa kojim smo surađivali.  Ono što se istraživalo, nije lihvarenje, u članku 233. stavak 2. Kaznenog zakona iz godine 1997. godine, koje čak više nije kažnjivo djelo prema Kaznenom zakonu iz 2011. godine, koji važi od 01.01.2013. godine.  Moja savjest totalno je čista!
Ni jedna stranka naše tvrtke nije nikakva žrtva lihvarenja. Svaka stranka primila je ponudu bez pritiska. Ni jedna stranka nije bila u nuždi. Svaka stranka, uključujući i vas, potpisala je i osobno Izjavu, da nije u nuždi. Na žalost, puno stranaka zlouporabilo je činjenicu postojanja istrage protiv posrednika za neplaćanje obveza do naše tvrtke. Bez obzira što nisu nikakve žrtve. Bez obzira što ja osobno nisam nikakav osumnjičenik. Ako mislite, da Vam je posrednik previše zaračunao ili imate bilo kakvu zamjerku osobno protiv njega, možete ga slobodno tužiti, ali Vaše obveze do nas ostaju.
Dana 14.01.2014. godine Državno odvjetništvo, odjel USKOK, podiglo je optužnicu broj K-US-139/12 IS US-15/12 protiv 19 kreditnih posrednika. Iako optužnica obuhvaća i „stvarno lihvarenje“ (članak 233. Stavak 1. Kaznenog zakona iz 1997. Godine), nema stvarne osnove. Prilažem vam mišljenje prof. dr. Petra Novoselca od 28.02.2014. godine koji je napisao novi Kazneni zakon, koji predlaže obustavu postupka nad optuženima. Mišljenje mi je poslala jedna od optuženih osoba. Predlažem vam da ga proučite, a onda da se fokusirate kako ćete plaćati svoje obveze, pošto niste nikakav oštećenik nikakvog lihvarenja, ni matematičkog ni stvarnog, i ova optužnica USKOK-a nema sa relacijom između vas i moje tvrtke nikakve veze.
Zbog ekonomskih poteškoća koje imamo zbog lošeg plaćanja prodali smo potražianja do Vas do ovog momenta stranoj tvrtki Ursa Holdings Inc., f.n. 53076003, 2711 Centerville road, ste 400, Wilmington New Castle, DE 19808, Delaware, SAD, koju zastupa u Hrvatskoj Odvjetnički ured Marko Krpan, tel. 00385 1 5533-410, fax.: 00385 1 5803-129, koji sada ima i novi broj računa i novi oblik organizacije, pa Vas molim da uputite sve uplate na;
KNEZOVIĆ & KRPAN j.t.d.  sa sjedištem u Zagrebu, Božidara Adžije 19, a račun je otvoren kod Erste & Steiermarkische Bank d.d. broj HR3324020061500032557.
Sugeriram vam da plaćate svoje obveze što prije, odnosno sklopite neki dogovor o načinu plaćanja, odnosno nacrtu plaćanja. Primitit ćete i posebno pismo odvjetnika. Ovo pismo isto tako smatra se kao opomena za plaćanje. Prilažem vam ispis otvorenih stavki.
Brian Alfonso Fuantes, direktor tvrtke OMH razvitak d.o.o.
Autor; N.L.
Fotografije; N.L.

Broj komentara: 8:

  1. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti kredit za kupnju kuće od nekretnina počeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona Alberta Kontakt e-mail: {Davidsonalbertloan@gmail.com }

    Zovem se Marijana, iz HRVATSKE sam, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku od koje bih mogla dobiti kredit kako bih mogla kupiti kuću kakvu sam htjela. Dugoročno, bilo je hrpa prijevara zbog kojih sam im povjerovao i na kraju dana su mi uzeli novac bez da su mi dali išta zauzvrat, čak ni 1 euro na moje ime, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikad nisam želio imati ništa s online tvrtkama za zajam pa sam otišao posuditi novac od prijatelja. Ispričao sam sve što se dogodilo i rekla mi je da mi može pomoći pronaći tvrtku za zajmove koja mi može dati bilo koji iznos zajma koji mi treba i po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 3%, također mi je rekla da je upravo dobila zajam od uputio me kako se prijaviti za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam s njima putem e-pošte: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao, i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sati, nisam mogao vjerovati, ponovno sam sretan i bogat i hvala Bogu da takve kreditne kuće još postoje na ovim prevarama posvuda, savjetuju svima koji trebaju posuditi kredit putem e-maila (davidsonalbertloan@gmail.com). Nikada te neće iznevjeriti i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  4. SVJEDOČANSTVO KAKO SAM DOBIO KREDIT OD 2% KOLATERA. Trebate li kredit? Jeste li u dugovima? Da li želite da pokrenete posao i potreban vam je kapital? Trebate kredit ili financiranje iz bilo kojeg razloga? Ovdje imate pravu lokaciju za svoja rješenja kredita! Preporučujem (kreditne kreditne institucije) svima vama. Nude zajmove svima koji su zainteresovani da dobiju bilo koju vrstu kredita. Pozajmili su mi iznos od 36.000 dolara sa ILI bez kolaterala po stopi od 2%. Nude sve vrste kredita, čak i sa lošim kreditnim rezultatom. Njihove usluge uključuju kredite za obrazovanje, zajam za automobil, zajam za kamione, zajam za refinansiranje, osigurani i neobezbeđeni zajam, lični zajam, zajam za konsolidaciju duga, poslovni zajam, hipotekarni zajam, stambeni zajam, studentski zajam itd. Molimo Vas da nam pišete na Whatsapp broj: +393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999. email: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    ili email: loancreditinstitutions00@gmail.com
    molim vas, ja sam referent koji uzima moj kredit od njene kompanije.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam mogao vjerovati kako sam dobio zajam od 20,000 eura u 24 sata... Sretan sam i ponovno financijski stabilan i hvala Bogu da takve kreditne tvrtke još uvijek postoje na ovim prevarama posvuda, savjetovali su me i savjetovat ću svakoga tko treba posudite zajam kako biste ih kontaktirali putem e-pošte (davidsonalbertloan@gmail.com) Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i dobijte svoj zajam od njih a 3%. Svakako kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY....

    OdgovoriIzbriši
  6. Moje svjedočanstvo Zdravo svima
    Ovdje sam da svjedočim kako sam dobio zajam od kreditno-kreditnih institucija nakon što sam se nekoliko puta obraćao raznim kreditorima koji su obećavali pomoći, ali mi nikada nisu dali zajam. Sve dok me prijatelj nije upoznao sa kreditno-kreditnim institucijama i obećao da će mi pomoći i zaista su uradili ono što su obećali bez ikakvog odlaganja. Nikada nisam mislio da još uvijek postoje pouzdani kreditori dok nisam upoznao kreditne institucije, koje su zaista pomogle sa zajmom od 13.000 eura i promijenile moje uvjerenje. Ne znam da li vam je na bilo koji način potreban pravi i hitan zajam, slobodno kontaktirajte kreditne institucije putem e-pošte: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    Whatsapp broj:+393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999.
    email: loancreditinstitutions00@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobre vijesti za mene i vas, zovem se TEREZA i moram vam ispričati kako sam doživjela ponudu kredita od 35,000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu što sam naišao na gospodina Harry Bryan, izvršnog direktora SMART LOAN FUNDS, imaju sjedište u Americi, a također djeluju u svim europskim zemljama. Dobio sam savjet kolege i savjetovat ću svima koji trebaju zajam da koriste njihove usluge kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-pošte
    (smartloanfunds@gmail.com} WHATSAPP: {+385 91 560 8706}
    Brzo kontaktirajte danas i dobijte svoj zajam od njih na stopu od 3 %. Obećajte da ćete reći ljudima i podijeliti njegov dobar rad nakon što dobijete zajam. ----------.......---------

    OdgovoriIzbriši
  8. SBA nudi zajmove s niskim kamatama za pomoć tvrtkama i vlasnicima kuća u oporavku od proglašene katastrofe. Već sedam desetljeća SBA pomaže poduzetnicima diljem svijeta da pokrenu i razviju svoje poslovanje.

    Poduzeća, poljoprivredne zadruge i neprofitne organizacije u proglašenim područjima katastrofe mogu imati pravo na zajmove za ekonomske ozljede kao pomoć u plaćanju operativnih troškova.
    detalji:

    •Ugovaranje savezne vlade
    • SBA zajamčeni poslovni zajmovi
    • Poslovni zajmovi za katastrofe
    •Osigurani obrtni kapital
    •Prva uplata odgođena za 12 mjeseci
    • Konkurentne kamatne stope
    •Do 2 milijuna eura

    SBA program sada prihvaća nove prijave, zahtjeve za povećanja ili ponovno razmatranje. Prijavite se za SBA zajmove i potpore: sba.gov.loan@consultant.com

    OdgovoriIzbriši