ponedjeljak, 2. ožujka 2015.

Milan Bandić o porazu Josipovića, kreditu u francima, stanu i ljubavnicama |

Milan Bandić o porazu Josipovića, kreditu u francima, stanu i ljubavnicama |







milan_bandic

Milan Bandić o porazu Josipovića, kreditu u francima, stanu i ljubavnicama

Prvi put dobijete na šarm i obećanja, drugi put to nije dovoljno, morate nešto i napraviti! Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić prekinuo je dugu medijsku šutnju i u emisiji Studio 4 na HRT-u progovorio o brojnim aktualnostima koje se vežu za njegovo ime.

Komentirao je, među ostalim, i poraz Ive Josipovića na predsjedničkim izborima. Podsjetimo, Bandić je prije pet godina bio protukandidat na izborima na kojima je Josipović pobijedio.
”Pitate dobrog čovjeka koji je pet puta zaredom pobijedio na lokalnim izborima. Lakše je pobijediti nego braniti. Svatko može pobijediti jednom, ali dva, tri, četiri puta ne može svatko. Morate nešto i napraviti. Prvi put dobijete na šarm i obećanja, drugi put ne možete na šarm i obećanja , morate nešto i napraviti”, rekao je Bandić.
Na špekulacije da Josipović kontrolira neke njegove zastupnike u Skupštini, odgovara:
”Mislim da se Josipović ne bavi tim. Prije izbora povukao je pravi potez kad je dopustio da ga podrže Zoran Milanović i Vesna Pusić. To mu je bila dobitna kombinacija. A kasnije se ogradio od SDP-a- nakon izbora”, odgovorio je Bandić.
Osvrnuo se i na napise kako ima četiri stana i da ih je platio gotovinom.
”Bolje četiri stana nego četiri ljubavnice. Imam stan u Bužanovoj 4, a malo dalje sam prodao stan i garažu. Imam kredita 164 tisuće švicarskih franaka koji sam digao prije 9 godina. 6739 kuna rata mi iznosi. Imam vikendicu od 54 kvadrata kod Samobora, pašnjak, voćnjak, livade. Supruga je imala kuću koja se srušila. Ima i oldtimer, ’55.godište. Odvjetnici će moji ovih dana naći načina da upute dopis medijima da demantiraju te neistine, ako ne onda ćemo zadovoljštinu potražiti na sudu. Ako institucije utvrde da Milan Bandić ima mimo onogaa što je prijavio u imovinskoj kartici, spreman sam odmah dati ostavku i nikad više se baviti ovim poslom”, rekao je Bandić.
Na upit smatra li da je njegovo uhićenje politički motivirano, Bandić uzvraća:
”Pričekajmo ishod pravne bitke, vjerujem odvjetnicima, ne smijem komentirati dok je postupak u tijeku, mogu biti vraćen u Remetinec ako bih prekršio što sam prisegnuo sucu”.
Hoće li podnijeti ostavku na mjesto gradonačelnika?
”Sigurno neću skrštenih ruku dočekati 2. lipnja kad bi moja zamjenica Švaljek automatski preuzela vođenje grada. Ne bih sjedio doma i primao plaću još dvije godine, a ne radio. To nije svojstveno Milanu Bandiću. Ne mogu da gledam kako se kljaštre moji projekti i ne realizira ono što sam zamislio, to ne bi bilo dobro za građane.”
hrt

Nema komentara:

Objavi komentar