ponedjeljak, 13. travnja 2015.

Ispovijest bivšeg člana Živog zida: Mislio sam da možemo mijenjati svijet, a njima su bitne samo kamere |

Ispovijest bivšeg člana Živog zida: Mislio sam da možemo mijenjati svijet, a njima su bitne samo kamere 



|

ŽIVI ZID - fejsbookviroviticaSasa

Ispovijest bivšeg člana Živog zida: Mislio sam da možemo mijenjati svijet, a njima su bitne samo kamere

Datum objave; 13. travanj 2015./Piše: R.I.A./index.hr
SAŠA STANEC iz Virovitice želio je pomagati ljudima, pa se učlanio u Živi zid. Mjesecima je sudjelovao u njihovim aktivnostima, a onda je čelništvu došao s idejom da se pomogne jednoj obitelji kojoj prijeti tajna deložacija. No, tvrdi, rekli su mu da im ta deložacija nije bitna.
“Mislio sam da možemo promijeniti svijet”
“Ušao sam u Živi zid pun nade da se može promijeniti svijet. Mislio sam da ću kroz rad u njemu pomagati svim obespravljenim, siromašnim, ovršenim, blokiranim i nezaposlenim građanima. No, da bi nekome pomogao taj netko treba tražiti pomoć i pomoći prije svega sam sebi. Totalna društvena neangažiranost građana naše Hrvatske ne djeluje baš motivirajuće, pa kad ljudi ne žele pomoći sami sebi zašto da trošim gotovo svu energiju, vrijeme i novac u borbu za iste. Druga stvar koja me razočarala je sama platforma kroz koju sam sve to radio zadnjih mjeseci. Smatrao sam Živi zid prije svega aktivističkim pokretom na koji se samo nužno nadogradilo političko djelovanje. Mislio sam da je to doista antisistemska demokratska stranka kako se vole nazivati. No i tu sam pogriješio. Stranka je čak izrazito centralizirana, a sve odluke donosi tek nekolicina čelnika. Iznošenje drugačijeg mišljenja ne samo da nije dopušteno nego se sankcionira oštrim upozorenjima i izbacivanjem iz stranke čak i bez ikakvog obrazloženja. Svako iznošenje obrane je onemogućeno.”, napisao je Stanec na svom Facebok profilu.
“Bio sam svjedok da je čovjek izbačen samo zato jer se preziva kao netko tko se nije složio sa odlukama vodstva, ili je bio prijatelj dotičnog. Neki članovi/ce vodstva u nadzoru idu toliko daleko da se prate sve objave po facebooku, pa čak i tko je kome kliknuo lajk na neki status ili komentar. Onaj plemeniti aktivizam pretvorio se u samopromociju gdje se gleda jedino koliko kamera kojih medijskih kuća će biti prisutno.”, tvrdi Stanec.
“Rekli su nam da ne pomažemo obitelji koja nije medijski zanimljiva”
“Zadnjih nekoliko tjedana našao sam se na udaru vodstva stranke jer sam zajedno sa nekim prijateljima iz Virovitice stao u obranu obitelji koja je molila za pomoć da ju se spasi od tajne deložacije i da tako barem dobi na vremenu da pokuša riješiti problem pravnim putem. Jedan od čelnika stranke rekao mi je da to ne radimo, već da dođemo na neku drugu deložaciju jer je to „događaj niskog medijskog intenziteta“. Iznimno poštovanje prema obitelji koju smo željeli braniti nije mi dopuštalo da ih ostavim na cjedilu, i od tada kreću neopisivi napadi prema meni i većini aktivnih članova Živog zida iz Virovitice koji su odlučili podržati moju ideju.”, nastavlja s optužbama.
“Napadi su išli sa svih razina, od lokalne gdje je lokalni koordinator iskoristio priliku da nas nekoliko koje je smatrao prijetnjom svom nebitnom položaju ocrni pred regionalnim vodstvom Živog zida u Osijeku. Onda se ego dotičnih našao toliko povrijeđenim da su počeli udarati po nama nezamislivom represijom koja je išla čak do izbacivanja određenih ljudi iz stranke i prijetnjom sudskim tužbama kada nismo dozvolili da se gazi po nama. Po mom mišljenju svi ti ljudi virovitičkog Živog zida bili su izuzetno aktivni i davali za provođenje ideje Živog zida srce, dušu, svo slobodno vrijeme i novac. Za sve što sam naveo posjedujem dokaze koje za sada ne želim javno iznositi, ali u slučaju nastavka represije i sudskih sporova ću ih naravno iskoristiti. Imena također nisam spominjao ali svi prozvani će se prepoznati.”, zaključuje Stanec te na kraju dodaje: “aktivist i borac za obespravljene sam uvijek bio, i ostat ću koliko mi to vrijeme bude dopuštalo.”
Foto; facebook

Nema komentara:

Objavi komentar